Sortida de camp

El passat 21 de gener, tot el claustre de l’escola Sobirans vam fer una sortida de camp per les muntanyes d’Arenys de Munt dins del marc d’activitats del programa “Canvi contra canvi”. Aquest programa, promocionat per l’ajuntament i organitzat per l’Escola de Natura del Corredor, és per la sensibilització ambiental d’adaptació i mitigació al canvi climàtic al municipi. En aquesta sortida de camp l’objectiu era que els i les docents fóssim coneixedors de primera mà dels efectes del canvi climàtic en el municipi d’Arenys de Munt i d’aquesta manera poder-ho transmetre als infants de l’escola. Va ser molt interessant i vam gaudir molt de la jornada!