RECOLLIDA D’ALIMENTS

NOTÍCIES
 Publicat el 15 de desembre de 2016 a la web de l’Ajuntament

Recollida d’aliments de l’Escola Sobirans per al Magatzem d’Aliments Municipal –DISAM-

Recollida aliments Escola SobiransDurant el mes de novembre l’Escola Sobirans ha recollit un total de 75 kg. d’aliments, que seran donats a les famílies en situació de vulnerabilitat del nostre municipi a través del magatzem de distribució solidària d’aliments d’Arenys de Munt- DISAM-. S’han recollit aliments amb una data de caducitat llarga, com ara oli, sucre, farina, arròs, cereals, sucs, melmelada, etc.

L’Escola Sobirans col·labora d’aquesta manera en les necessitats a cobrir, però sobretot en l’educació en valors cap a l’alumnat i familiars, que es tradueixen en compartir, ser solidaris i en la sensibilització de la població fent un municipi més cohesionat i amb una millor convivència.

Des de la regidoria de Benestar Social i l’Ajuntament volem agrair la col·laboració desinteressada de l’Escola Sobirans per fer aquesta recollida.

Gràcies ,a totes les famílies de l’escola que heu participat i col.laborat en aquesta campanya.