Plantem noms a les nostres aromàtiques

Una de les accions dels ecodelegats/des va ser posar nom a les plantes aromàtiques que tenim a l’escola. Prèviament cada ecodelegada i ecodelegat havia de cercar quines plantes teníem i posar-ho en comú a la reunió mensual del mes de març. Aquest dia vam utlitzar llibres de consulta de plantes aromàtiques i medicinals per ajudar-nos a identificar les nostres, les vam tocar i olorar, i amb l’ajuda dels alumnes de 5è i d’en Carles, vam poguer identificar-les totes. Vam escriure el nom de cadascuna en una pissarreta que vam clavar a cada planta. Vam descobrir que a l’hort també hi tenim plantes aromàtqiues. Ara que ja en sabem una mica més, com es diuen, quines propietats tenen, de quin color són, en què les podem utilitzar, etc. ja ho podrem explicar a la resta de companys i companyes i fer activitats com tallers de bossetes d’olors que tant ens agraden!