Participació dels ecodelegats/des a la primera trobada del Comitè Ambiental

Els passat dimecres 15 de novembre els ecodelegats i ecodelegades de l’escola van participar al primer Comitè Ambiental de l’Alt Maresme que va tenir lloc al Delta de la Tordera amb la col·laboració de NatMont. Els objectius de la trobada eren fer xarxa amb les escoles que formen part de la xarxa d’escoles verdes, que l’alumnat de diferents escoles verdes es coneguin, fer una acció de millora del medi i conèixer-lo, col·laborar amb entitats locals i començar a fer projectes i accions comunes.

Els ecodelegats i ecodelegades de 1r a 4t van recollir brossa a la llera del riu i van posar sorra a la lona que cobria la bassa d’amfibis que té NatMont ja que amb les pluges s’havia desplaçat i els amfibis relliscaven al sortir. Per fer-ho van utilitzar aixades i cabassos per transportar la sorra. Estaven emocionadíssims portant cabassos de sorra fins a la bassa! Els grans de 5è i 6è van anar a l’observatori que hi ha a la riba de baix del Delta i van pintar tota la part del mirador, el “hide”. Després van fer una tanca de canyes amb la falç. La llibreta de camp va tornar ben plena d’aprenentatges per traspassar a la resta de companys i companyes de classe!

Us deixem unes imatges de la jornada.