Participació 5è i 6è al Lets’s Clean Up Europe

Benvolgudes famílies!

Com a escola verda aquest any amb l’alumnat de 5è i 6è participarem a Let’s Clean Up Europe.

Un «European Clean Up Day (ECUD)» o una «operació de neteja» és una acció per sensibilitzar el públic en temes de protecció del medi ambient, i més concretament, sobre els problemes dels residus i la netedat.

• DIA: Divendres 5 de maig de 9h a 12:30h.
  • LLOC: Es netejarà l’espai de la Caiaia. Sortida i arribada des de l’escola
  • QUÈ CAL PORTAR:
  1. Guants de jardineria o d’obra. La idea és evitar guants de plàstic que generin residu. En cas de no tenir-ne, utilitzar de plàstic tipus els de rentar els plats que són més gruixuts.
  2. Calçat còmode
  3. Aigua, gorra i crema solar.
Al final del matí, es comptabilitzaran les bosses recollides.
Hi participarem els tutors i tutores de 5è i 6è, en Carles, l’Eli i membres de l’AFA. És una activitat oberta a les famílies, per aquest motiu us demanem que ens respongueu al correu les famílies que hi podeu participar.
Us animem a participar-hi!!! (Pares, mares, avis, àvies, etc.)