Let’s Clean Up!

Hola famílies!

Avui, els i les alumnes de 5è i 6è hem col·laborat netejant les muntanyes del poble! Com a escola verda hem participat al Let’s Clean Up Europe, un projecte englobat dins de «European Clean Up Day (ECUD)». Aquest projecte pretén sensibilitzar el públic en temes de protecció del medi ambient, i més concretament, sobre els problemes dels residus i la netedat.

De tota la brossa recollida hem omplert 117 bosses. A banda de la brossa petita, també hem trobat altre material gros (un seient de moto, un banyera de plàstic, un pic, una tanca de fusta, tires de plàstic enormes…). D’aquestes deixalles n’hem fet una foto denúncia amb geolocalitzador i l’hem enviat a l’Ajuntament perquè ho recullin amb el camió.

Ha estat una jornada molt animada i positiva, amb moltes ganes de fer una bona neteja de la nostra Caiaia i Rial!!!

Us deixem un vídeo amb fotografies del Let’s Clean Up!