Informació famílies

Benvolgudes famílies,

Mentre l’escola romangui tancada a causa del Coronavirus, l’equip docent de l’escola seguirem treballant, entre d’altres coses, per oferir propostes d’activitats que els nens i nenes podran realitzar mentre duri el confinament i que esperem els ajudi a passar millor aquests dies i aquesta situació tan nova i desconcertant.

Les propostes que us anirem enviant per correu electrònic i/o blog de les aules, son recomanacions  ideades i creades pels mateixos mestres de l’escola les quals hem consensuat tot l’equip i que compleixen els criteris i les orientacions donades expressament  pel Departament  que estan en línia amb la nostra manera de fer i treballar.

Orientacions publicades pel Departament d’Educació per als centres educatius sobre activitats per als/les alumnes:

Orientacions Departament d’Educació Educació Infantil

Orientacions Departament d’Educació Educació Primària

Us volem fer saber  que estem al vostre costat pel que pugueu necessitar.

Una forta abraçada per a totes i tots!!!!