ESCOLA DE FAMÍLIA

L’Escola de Família d’Arenys de Munt organitza el taller Autoestima i adolescència que tindrà lloc dilluns 28 de novembre de 2016 a les 7 de la tarda, a la Masia de Can Borrell.

L’objectiu del taller és prendre consciència de la importància d’una bona autoestima, per fer un bon acompanyament emocional dels fills i filles,com a referents educatius.

En el taller es tractaran temes com: la forma en què ens expressem en l’educació dels nostres fills, eines per a estimular l’efecte del “Pigmalió positiu” i eines per a la comunicació, entre d’altres.

Aquesta activitat està adreçada a famílies amb fills i filles que realitzen estudis de l’ ESO i oberta a aquelles altres que hi vulguin assistir. És una activitat GRATUÏTA (durada 2h).

Per a qualsevol informació que necessiteu us podeu posar en contacte a través d’aquest correu: escoladefamilia@arenysdemunt.cat.

Us hi esperem!

autoestima-i-adolescencia-28nov2016-1