ENS MOVEM PER LA SALUT

Amb el lema Ens movem per la salut infantil – Creixent a bon ritme!,

salut

Arenys de Munt inicia un pla d’actuacions per a la prevenció de l’obesitat infantil. Un treball que es fa conjuntament amb les escoles del poble.

Aquest pla té la característica de ser un Pla comunitari d’aplicació en l’àmbit municipal, que promou la mobilització dels diferents actors locals i estimula el treball en xarxa amb un objectiu compartit per a la salut infantil

Durant el curs 2016-2017, s’inicia la primera temporada d’aquest pla d’actuacions per a la prevenció de l’obesitat infantil i la promoció d’hàbits saludables, que té prevista la seva continuïtat pels dos cursos següents. Aquest pla està dirigit a nens i nenes de la franja d’edat que correspon a 5è i 6è curs de primària. L’objectiu d’aquest pla és que entrin a formar part del projecte, que fomenta una alimentació variada i equilibrada, incentiva la pràctica d’activitat física lúdica i regula i afavoreix l’abordatge d’altres determinants clau, com les hores de descans i els aspectes psicològics i emocionals.

A la nostra escola ja hem fet una primera sessió de treball ,dirigida als mestres de cicle
superior, on l’aspecte que es va tractar  va ser  Habilitats Emocionals “Com desenvolupar les habilitats emocionals de l’alumnat per a que prenguin consciència dels beneficis psicològics i socials de la pràctica regular d’activitat física i de seguir hàbits saludables.”