ELS ALUMNES DE 2n A ENS HO PASSEM MOLT BÉ A L’HORT

La classe dels aràcnids vam anar a l’hort amb la Clara Coll i ens va ensenyar a plantar espinacs i colinap i també a sembrar alfàbrega, pastanaga, porro, albergínia, julivert i api. Quantes coses, eh? Que bé!!

Tenir un hort a l’escola és un luxe i poder aprendre tantes coses interessants de la mà de la Clara ens agrada molt. Ara tocarà esperar una mica per poder veure com va creixent el que hem sembrat. Anirem passant per l’hort per veure’n l’evolució i quan sigui moment de collir el que hem plantat amb tanta il.lusió… estarem tots molt contents i contentes!!