EDUCACIÓ FÍSICA .APRENEM JOCS . ALUMNAT DE PRIMÀRIA.

El joc motor és sens dubte una activitat molt atraient per a l’alumnat de Primària.
Així i això, el joc motor , està vivint temps difícils amb la forta competència dels videojocs i els mòbils que fomenten el sedentarisme.
Tot s’aprèn, fins i tot a jugar i a gaudir del joc. Per això, la realització  d’ aquesta unitat didàctica  a començament de  curs, per tal de millorar i enriquir els temps d’esbarjo i de lleure del nostre alumnat. La intenció és que aprenguin a jugar i a organitzar-se jugant amb jocs motors a les hores d’ esbarjo i de temps lliure  .

Durant el mes de setembre, amb l´alumnat de Primària, hem jugat a jocs cooperatius, tradicionals , recreatius i esportius com la cadena , l´aranya , peus alt, banderes, futbol sense pilota, la bomba ,estàtues musicals , els paquets…

JOCS