El nostre projecte educatiu

EL NOSTRE PROJECTE

VIDEO DE L’ESCOLA SOBIRANS

ESCOLA SOBIRANS INFORMACIÓ GENERAL 2020

També podeu anar a la pestanya de “Menú” on trobareu informació més detallada. Als diferents blogs podeu veure les activitats que realitzem al centre d’acord amb el nostre projecte.

Les famílies que esteu interessades en fer la preinscripció en el nostre centre, podeu enviar un correu electrònic deixant les dades del vostre fill/a i el nivell pel qual voleu fer la preinscripció. També ens podeu deixar un telèfon per si cal contactar amb vosaltres per aquesta via.

Podeu enviar les vostres dades aquest correu : a8055890@xtec.cat

Guia per a les famílies: http://queestudiar.gencat.cat/web/.content/home/preinscripcio/guia-preinscripcio.pdf