4t, 5è i 6è. Xerrada Anna Torrent – LA SANG

Aquest matí els i les alumnes del Cicle de Grans hem participat de la xerrada d’una mare de l’escola, l’Anna Torrent, hematòloga experta. Ens ha parlat de la sang, de quine cèl·lules la formen, de la importància que tenen i les funcions que fan, i un munt de coses més!

Ens ha explicat també que és la leucèmia i ens ha donat 4 opcions molt bones per contribuir a la cura de les persones amb leucèmia: donar sang, donar mèdul·la, estudiar molt per esdevenir investigadors/es i fer que la gent del nostre voltant sigui conscient i faci les 3 primeres.

Us animeu a col·laborar? A donar sang s’ha dit! (Sempre i quan compliu els requisits per a fer-ho,e h! :P)