LA CASTANYADA

El dijous vam celebrar la castanyada a l’escola. De bon matí vam anar al parc de Lourdes on vam fer una activitat ben divertida. Resulta que s’havien amagat tots els versos de la cançó que ens hem après ‘La tardor que jo conec’. Entre tots i totes els vam buscar i vam poder ordenar-los per composar-la.

Després, vam tornar a l’escola per menjar castanyes amb la resta de nens i de nenes. També, vam poder cantar les cançons de Halloween.

A la tarda, va ser el moment de ballar les cançons tradicionals i vam gaudir molt!