ELS OFICIS DE L’ESCOLA

Durant la setmana passada vam descobrir tots els oficis que treballarem aquest curs en les diferents classes.

A partir de diferents imatges i treballant amb els equips cooperatius vam adonar-nos que les fotografies feien referència a cadascuna de les classes de l’escola. També, vam poder aprendre el nom de cada classe en anglès.

Una vegada fets els grups d’imatges les vam classificar en ACCIONS, ROBA, LLOC I MATERIAL, segons cada feina. D’aquesta manera vam poder elaborar un mural entre tots i totes on quedaven explicats els oficis i l’hem penjat al passadís perquè la resta de nenes i nens de l’escola el puguin veure.

Seguirem aprenent més coses sobre els oficis del nostre entorn. Els propers sereu vosaltres, els pares i les mares.