LA CASTANYADA I EL HALLOWEEN DE PRIMER

El divendres els nens i les nenes de primer vam poder gaudir de la festa de la Castanyada durant el matí i  a la tarda vam fem un taller relacionat amb Halloween.

Al matí vam poder fer una sortida on vam fer un joc de pistes per ordenar els versos de ‘La tardor’ que tan bé ens sabem i, també, vam poder gaudir una estona jugant a l’aire lliure. Quan vam tornar a l’escola vam esmorzar plegats menjars típics d’aquesta època. Abans d’anar a dinar, vam poder ensenyar-nos els nostres balls de la cançó ‘La rumba de les castanyes’.

A la tarda, ben disfressats vam elaborar una corona amb personatges típics de la tradició de Halloween.

Us deixem el vídeo de totes les activitats al Moodle. Hi podeu accedir des de la part superior dreta de la pàgina principal del web de l’escola.