Benvinguts al nou curs escolar 2018-19

El projecte de l’Escola Montessori, lligat a l’aliança MAGNET, es basa en fomentar en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora, que reafirmi la seva autonomia personal i deixi espai a la creativitat. Té el compromís de lligar el currículum amb metodologies globalitzades i cooperatives, que incloguin l’ús de les noves tecnologies, tot assegurant la igualtat d’oportunitats, l’equitat i la gestió de les emocions.

Mireu i descarregueu-vos el Dossier d’inici de curs, amb tota la informació pel nou curs.

______________________________________________

Servei de Menjador:

Consulteu o descarregueu-vos el Menú del 1r Trimestre

STEAM a P3!

Hello! Hola famílies!
L’altre dia vam provar de fer la nostra primera activitat STEAM (ScienceTechnologyEngineering, Arts i Maths) amb els petits! Tot un èxit!
Com ho vam fer???
Primer vam veure 4 fotos de gratacels i vam parlar de què eren molt ALTS i després els vam proposar el repte:
OBJECTIU: fer un edifici el més alt possible!

Aniversaris

Resultado de imagen de birthday cakeHola!
Famílies, només volem explicar-vos que quan celebrem aniversaris a l’aula anirem actualitzant l’àlbum de fotos. Per tant haureu de buscar l’article en l’apartat de P3 si no surt a la pantalla inicial del web.

Per accedir a l’àlbum només cal fer clic al patís!
Moltes gràcies!

Ai! que a P3 ens posem vermells com tomàquets!

Gràcies famílies!

Imagen relacionadaCom bé sabeu hem estat treballant el color vermell a l’aula. Gràcies a la vostra col·laboració hem tingut molts objectes a la classe d’aquest color que han sigut un súper referent!

Fent clic al color vermell teniu un petit recull de tot el que hem anat fent.

Informacions Generals

Reunions d’Inici de Curs:
Educació infantil

• P3: 7 de setembre (a les 10h)
  • P4: 25 de setembre
  • P5: 26 de setembre
Educació Primària

• 1r: 19 de setembre
  • 2n: 27 de setembre
  • 3r: 1 d’octubre
  • 4t: 3 d’octubre
  • : 2 d’octubre

Totes les reunions (a excepció de P3) es realitzaran a les 16.45h. El lloc on es realitzaran les diferents reunions, serà informat pels tutors/es dels seus fills/es.

Projecte Aliances Magnet

Formar part d’aquest projecte fa que la nostra escola s’enforteixi gràcies a la relació magnètica i el treball conjunt amb el nostre gran formador en Frank Sabaté  i una gran institució, CIM UPC, com el nostre partner.

En aquest vídeo es presenta el cas de l’inici de l’aliança entre la nostra escola i el CIM UPC. Aquesta aliança durarà 4 anys, i ens permetrà desenvolupar un projecte innovador basat en els processos de fabricació i creació (maker) a partir del coneixement del CIM UPC, en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu”. http://magnet.cat/

Fabricació del clauer al CIM

Enguany els alumnes de 6è han rebut un clauer com a regal de comiat. Els clauers han estat dissenyats per alguns alumnes d’altres cursos i posteriorment s’han fet a l’Ateneu de fabricació del nostre partner, el CIM de la UPC # Som escola Magnet # Connecta’t al Montessori.

Cliqueu sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos i el video que mostra com s’han fet els clauers amb una impressora làser.