Cliqueu la imatge o AQUÍ per accedir a la WEB de la nova AFA de la nostra escola.

Cliqueu la imatge per accedir a la informació o AQUÍ

________________________

Nova reestructuració dels cursos per Comunitats

________________________

L’Escola Montessori de Rubí ha apostat per fomentar les educacions STEAM des d’una perspectiva femenina / PAU VENTEO

“Convertir l’escola en un laboratori de creació permet que els aprenentatges siguin conscients i profunds, transversals i a través de l’experiència”. (Diari ara.cat, 8/8/20)

El passat mes de juliol el diari ara.cat va fer una entrevista a la nostra escola i al nostre formador, en Frank Sabaté, sobre el moviment “maker” i “tinkering“. Cliqueu la imatge (o aquí) per accedir a l’article.

TREBALLEM DES DE CASA!

ACCEDIU A DIFERENTS IDEES, RECURSOS, ACTIVITATS I PROPOSTES QUE US HEM PREPARAT PER AQUESTS DIES

Ed. Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

GITANES AL CARRER 2020!

Com ja sabeu som padrins de les Gitanes de RubÍ i ens agradaria participar en les Gitanes al carrer. Ens ajudeu?

Envieu-nos els vostres 10 segons de vídeo en horitzontal ballant “Les Gitanes de Rubí” al correu:  gonoro@xtec.cat

Aquesta activitat està relacionada amb el projecte Apadrinem el nostre patrimoni: “Apadrinem el Ball de Gitanes” que duem a terme a l’escola.

Fase 2 de desescalada

Cliqueu la imatge, o AQUÍ, per saber com es farà aquesta tornada a l’escola i com implica als diferents cicles.

PLA D’OBERTURA  ESCOLA MONTESSORI

FASE 2 DE DESESCALADA

FINALITZACIÓ DEL CURS 2019-20

Accediu al document de PLA D’OBERTURA FASE 2 DE DESESCALADA

Accediu al document de DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LES FAMÍLIES D’ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Accediu al document de DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LES FAMÍLIES D’ALUMNES DE PRIMÀRIA

Guanyadors del Premi Baldiri Reixac 2020

Totes les persones grans i petites que formem part de la comunitat educativa estem molt contentes de compartir una bona notícia.

Hem guanyat el premi Baldiri Reixac 2019-20, de la Fundació Carulla. Se’ns ha reconegut com a escola innovadora que situa la cultura i l’art en el centre de l’aprenentatge dins del nostre projecte educatiu.

L’acte de lliurament tindrà lloc el proper 7 de juny i recollirem aquest reconeixement molt orgulloses de formar part de la nostra escola.

“La cultura transforma l’educació, l’educació transforma les persones, i les persones transformem el món!”

El Premi Baldiri Reixac és un premi destinat a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana, dotat per la Fundació Lluís Carullaque treballa per promoure la llengua, la cultura i els valors que configuren la societat catalana, amb la voluntat d’enfortir el sentit de pertinença.

L’Escola al programa Popap de Catalunya Radio

Aquest divendres la nostra companya Emma Escribano ha fet una intervenció al programa Popap amb Mariola Dinarès de Catalunya Radio, parlant de Tinkering i les vocacions STEAM i presentant algunes de les activitats, en aquest cas relacionades amb l’experimentació de la llum, que es realitzen a l’escola. Si cliqueu la imatge podreu escoltar el programa.

A continuació podeu veure el vídeo amb les activitats que s’han presentar on la llum, les ombres i les projeccions juguen un paper important en els nostres tallers STEAM.

Escola de Música Pere Burés (Ajuntament de Rubí)

L’escola de Música Pere Burés ens fan arribar una interpretació, que tot i la distància física, han enregistrat amb molta il·lusió per a tots vosaltres. .

“Aprofitem-nos de la música per arribar amb el seu so a tocar-nos a través del sentit de l’oïda” (Escola de Música Pere Burés, Ajuntament de Rubí).

Us enviem una forta abraçada i esperem retrobar-nos ben aviat!

Experimentem amb llum

La llum, les ombres i les projeccions juguen un paper important en els nostres tallers STEAM.

Amb diferents activitats convidem  a l’alumnat a un ambient ric, que afavoreix situacions d’aprenentatge i de desenvolupament per mitjà de l’experimentació.

Esperem que gaudiu d’una petita mostra de diferents activitats que realitzem amb els alumnes de l’escola.

El CIM UPC contra el Coronavirus Covid-19

CIM UPC participa en la lluita contra el Coronavirus Covid-19 amb tots els seus equipaments d’impressió 3D professional

Volem compartir amb vosaltres el nostre orgull per tenir com a partner al CIM UPC.
No només els hem d’agrair que els nostres nens i nenes s’endinsin en la fabricació digital i la cultura maker gràcies a la formació i tecnologies que ens aporten, com ara la impressIó 3D, sinó que també duen a terme una tasca social encomiable dissenyant i fabricant respiradors artificials per a pacients afectats per Covid 19 en casos d’insuficiència respiratòria.
En aquest ENLLAÇ podeu trobar més informació o clicant la imatge.

Les famílies beneficiàries de beques menjador rebran targetes moneder

Les famílies rubinenques que tinguin atorgada una beca menjador per als seus fills o filles podran mantenir l’ajuda gràcies a una targeta moneder que s’habilitarà en els propers dies.

D’aquesta manera, podran cobrar l’import corresponent als dies de tancament dels centres educatius com a conseqüència del coronavirus

Més informació al Facebook de l’Ajuntament 24-03-20