Benvinguts al nou curs escolar 2018-19

El projecte de l’Escola Montessori, lligat a l’aliança MAGNET, es basa en fomentar en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora, que reafirmi la seva autonomia personal i deixi espai a la creativitat. Té el compromís de lligar el currículum amb metodologies globalitzades i cooperatives, que incloguin l’ús de les noves tecnologies, tot assegurant la igualtat d’oportunitats, l’equitat i la gestió de les emocions.

Mireu i descarregueu-vos el Dossier d’inici de curs, amb tota la informació pel nou curs.

______________________________________________

Servei de Menjador:

Consulteu o descarregueu-vos el Menú del 1r Trimestre

Un pont a P3???… Som enginyers/eres

Ja tornem a ser per aquí! Una vegada més proposem als petits/es de l’escola una nova activitat STEAM.
Objectiu: Crear un pont pels animals.
Com aquests dies ha plogut tant, els pobres animals no poden creuar el riu per accedir al menjar. Què podem fer per ajudar-los?
CREAR UN PONT! Doncs observem imatges de ponts i analitzem la seva estructura…. sí! Crec que ho tenim clar!
Doncs ara, per grups, anem a ajudar a crear un pont perquè els animals puguin arribar al menjar!
Material que tenim: Un riu, animals diversos, menjar, pals de polo i gots! Ara fem ús de tot el que sabem i tenim per ajudar-los!

Espai Creatiu a Cicle Superior

L’espai creatiu és un taller on les noies i nois porten a terme diferents projectes de fabricació. A partir d’un prototip, un disseny creat per ells,  elaboren targes amb circuits, jocs i alguns autòmats.

Aquest primer trimestre, hem elaborat unes targes combinant l’art i la tecnologia, hem fet circuits amb cinta de coure i lets, els resultats han estat espectaculars. L’objectiu era dissenyar  una tarja utilitzant el llenguatge artístic i alhora investigar fent ús de la tecnologia.

També hem fet alguns autòmats tot pensant en els mecanismes que els fan funcionar, han sorgit resultats espectaculars i ben variats.

Castanyada i Halloween

Enguany, els alumnes de Cicle Superior hem gaudit de la Castanyada i de Halloween fent activitats molt diverses i engrescadores.

Per celebrar Halloween, els alumnes de 5è hem fet un concurs de carbasses Jack ‘O Lanterns; Els alumnes de 6è hem organitzat tallers amb activitats diverses per als alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t.

Per celebrar la Castanyada hem fet tastets amb fruits de tardor amb els alumnes de Cicle Inicial i hem ballat cançons populars.

Moltes gràcies a tots!

Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos.

Taller a CM: Iniciació a l’Scratch

Als tallers d’iniciació a l’Scratch de Cicle Mitjà hem realitzat un repte cada dia del taller. El primer repte era el més fàcil, vam canviar el color de diferents lletres que vam crear i vam fer que giressin. Un altre dia vam fer volar el nostre personatge, cosa que ens va sorprendre molt quan ho vam aconseguir. I per últim, vam crear un mini joc molt divertit de fer rebotar una pilota!

Taller a CI: Construïm Baldufes!

Els nens i nenes del Cicle Inicial hem fet les nostres baldufes amb tan sols un cd, una bala de vidre, un tap i una mica de plastilina. Manipulem, provem i elaborem hipòtesis per descobrir les millors superfícies per fer rodar les nostres baldufes i establir, així, les nostres pròpies teories sobre el fregament en les diferents superfícies.

STEAM a P3!

Hello! Hola famílies!
L’altre dia vam provar de fer la nostra primera activitat STEAM (ScienceTechnologyEngineering, Arts i Maths) amb els petits! Tot un èxit!
Com ho vam fer???
Doncs per saber-ho haureu de fer clic a la foto 😉

Aniversaris

Resultado de imagen de birthday cakeHola!
Famílies, només volem explicar-vos que quan celebrem aniversaris a l’aula anirem actualitzant l’àlbum de fotos. Per tant haureu de buscar l’article en l’apartat de P3 si no surt a la pantalla inicial del web.

Per accedir a l’àlbum només cal fer clic al patís!
Moltes gràcies!

COLORAINES

Hola Famílies!

Com bé sabeu anirem treballant els colors a l’aula. Gràcies a la vostra col·laboració hem tingut molts objectes a la classe del color vermell i verd que han sigut un súper referent!

Fent clic al color vermell teniu un petit recull de tot el que hem anat fent i fent clic al color verd podreu observar les fotos i que bé ens ho vam passar!

Imagen relacionadaResultado de imagen de green paint