A sisè hem fet el taller sóc únic@
L’alumnat, les famílies i les mestres de sisè hem pogut gaudir i aprendre molt gràcies al taller que ens van fer les monitores de l’associació contra l’anorèxia i la bulímia. El taller té una durada de 4 sessions, on en cada una vam treballar diferents àmbits del nostre cos i de la societat. A la […]
A sisè hem fet el taller sóc únic@ Llegeix més »










