Educació musical

Cantem a TVReus

El passat divendres, 16 de desembre, alguns alumnes de 5è vam anar a cantar la Nadala ” Ara és Nadal” a Canal Reus TV. Va ser una gran experiència. Vam veure els diferents platós des d’on es graven els programes i ens van gravar com si fóssim cantants professionals. Va ser molt divertit! Encara no […]

Cantem a TVReus Llegeix més »

SANTA CECÍLIA 2016

Durant les darreres setmanes, tots els alumnes de l’escola s’han preparat unes cançons molt animades per al festival de Santa Cecília, que va tenir lloc el passat 22 de novembre. Els mestres d’educació musical van proposar que cada nivell treballés un estil musical. A més d’haver aprés moltes coses sobre aquests, la cançó representada al

SANTA CECÍLIA 2016 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut