Cantem a TVReus
El passat divendres, 16 de desembre, alguns alumnes de 5è vam anar a cantar la Nadala ” Ara és Nadal” a Canal Reus TV. Va ser una gran experiència. Vam veure els diferents platós des d’on es graven els programes i ens van gravar com si fóssim cantants professionals. Va ser molt divertit! Encara no […]


