Educació musical

Festival de NADAL 2016

Aquest curs hem celebrat el Festival de Nadal a la sala d’actes de l’escola, ja que al Pavelló estan fent obres, i no hem pogut fer-ho allà. De totes maneres, el passat dijous 22 de desembre, els alumnes de tot el centre ho van fer molt bé, i hi van haver unes actuacions per guardar

Festival de NADAL 2016 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut