TALLER RODA-RODA
El passat 19 i 20 de novembre els alumnes de 5è vam poder gaudir del taller roda-roda. Primer ens van explicar experiències de gent que s’havia quedat sense poder caminar i que s’autosuperava tot fent esport i després durant una hora vam poder experimentar com se sent una persona que va amb cadira de rodes. Ho vam […]
TALLER RODA-RODA Llegeix més »








