LES MULASSES HEM FET UNA CARGOLERA!!!
Ha començat la tardor i al pati han començat a sortir els cargols. Un nen de la comunitat dels mitjans ens n’ha regalat un. Hem pensat que a l’espai de la natura hi estaria molt bé però ens caldria fer-li una casa on pogués viure. Hem buscat per internet informació de com fer-ne una pel […]
LES MULASSES HEM FET UNA CARGOLERA!!! Llegeix més »









