Nom de l'autor: M. dels Àngels Armengol

Gaudiu de l’estiu Víbries!

    Hola Víbries!! ahir vam fer la darrera videotrucada per acomiadar aquest curs que no ha estat com els altres. Tots i totes ens hem hagut d’adaptar a les noves circumstàncies provocades pel COVID-19 i la veritat és que us he de felicitar perquè ho heu fet molt bé i heu crescut moltíssim en

Gaudiu de l’estiu Víbries! Llegeix més »

Gaudiu de l’estiu Víbries!!

    Hola Víbries!! ahir vam fer la darrera videotrucada per acomiadar aquest curs que no ha estat com els altres. Tots i totes ens hem hagut d’adaptar a les noves circumstàncies provocades pel COVID-19 i la veritat és que us he de felicitar perquè ho heu fet molt bé i heu crescut moltíssim en

Gaudiu de l’estiu Víbries!! Llegeix més »

No passis de roda a roda!

El dia 13 de novembre, els nens i les nenes de 5è vam realitzar el taller ” No passis de roda a roda”. La van dur a terme dos companys de la Federació Mestral. Ja són com de la família! Van tractar el tema relacionat amb l’educació en valors, actituds i respecte davant les persones amb

No passis de roda a roda! Llegeix més »

Cuidem el nostre cos!

Els alumnes de 5è vam realitzar un Taller de Fisioteràpia a la sala de psicomotricitat de la nostra escola. Aquesta activitat la van dur a terme estudiants de la Universitat Rovira i Virgili. Vàrem aprendre moltes qüestions relacionades amb l’educació postural. Ens van ensenyar mitjançant uns exercicis com podíem millorar la salut de la nostra

Cuidem el nostre cos! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut