Per 2n any ens presentem al Retotech

Ens tornem a presentar pel concurs de Retotech 2023. Aquest és el nostre vídeo de presentació per tal de poder ser seleccionats/des.

Què és RetoTech?

Es tracta d’un projecte d’innovació educativa de tot l’estat basat en el desenvolupament de projectes tecnològics a través de diferents tècniques de robòtica, programació i creació d’apps. Retotech_Fundación_Endesa es desenvolupa durant tot el curs escolar en tres etapes. Per una banda, la formació del professorat encarregat del projecte. En segon lloc, el treball a l’aula dels reptes plantejats, que implica directament a l’alumnat. Per últim, la preparació del projecte final. Tots els projectes són exposats a final de curs al Festival Retotech_Fundación_Endesa.

Aquest és el nostre vídeo del projecte final del darrer curs. Gràcies a @fundacionendesa per fer-ho possible. #Retotech2023 #espírituRetotech #fundacionendesa