Informacions curs 2021-22 – BON CURS 2021-22

Ja podeu consultar el PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE del curs 2021-22 que va ser aprovat el divendres dia 10 de Setembre pel Consell Escolar de Centre.

Consulteu el Calendari  i l’Horari escolar del curs 2021-22.

També podeu veure la presentació amb l’organització del proper curs.

Presentació FAMÍLIES NOVES – curs 2021-22

TRESMES- Ja podeu consultar el  BUTLLETÍ INFORMATIU DEL MENJADOR  amb les informacions d’aquest curs i la CIRCULAR INFORMATIVA de P3.

PROJECTE RETOTECH

TENIM UNA GRAN NOTÍCIA!!!
La nostra escola ha estat seleccionada per participar a la VII edició dels premis #RetoTech
RetoTech és una iniciativa de @fundacionendesa que vol contribuir i impulsar projectes educatius innovadors que transformin la formació dels infants i joves.
Avui hem rebut els kits de robòtica Arduino i en breu rebrem una impressora 3D. Aquests seran part del projecte educatiu d’innovació que treballaran els nostres alumnes!!!
#retotechfundaciónendesa
#retotech2021
#escolaJSiT
#escoTAC… Llegeix més»

Informacions curs 2021-22

Per tal d’ajustar l’activitat del centre a la normativa i seguint les instruccions del Departament d’Educació, així com les del Departament de Salut, hem elaborat el Pla d’organització per al proper curs 2021-2022. Aquest que us presentem és un esborrany que serà presentat i aprovat en Consell Escolar a inicis de curs.… Llegeix més»

A GLIMPSE AT ART – ETWINNING PROJECT

El dia 8 de juny, 12 alumnes en representació de tot sisè van participar en una conferència internacional on vam realitzar un Kahoot conjunt amb diverses escoles Europees de Lituània, Itàlia, Polònia i Grècia.
El Kahoot va esdevenir com a tancament del projecte Etwinning “Take a… Llegeix més»