Take the e-train TwinSpace Train Challenge Forum Awards

Els nens i nenes de sisè que ha participat en el TwinSpace Train challenge Forum han rebut un certificat que acredita la seva participació i, el guanyador, ha rebut un petit obsequi.
El fòrum ha estat una de les activitats digitals del projecte Take the e-train en la que han participat alumnes de totes les… Llegeix més»

ERASMUS+ MEETING: Take the e-train

Avui inaugurem una Setmana ERASMUS+. Els nostres companys d’Eslovàquia, Grècia, Itàlia, Lituània i Polònia, ens visiten per compartir la nostra vida l’escola i un munta d’activitats per conèixer el nostre país. Ahir a la nit,  les famílies acollidores dels/ de les alumnes visitants els van… Llegeix més»

Setmana Monogràfica ‘Ecoweek’

Avui hem inaugurat la Setmana Monogràfica “Ecoweek”, setmana d’aprenentatge global sobre Ecologia que s’emmarca dins del projecte ERASMUS+ Take the eTrain.
Al llarg de tota la setmana la Comunitat Educativa viurà molt moments de tallers, obres de eatre, projectes, sortides…i acabarem amb les tan esperades Portes… Llegeix més»