Menjador escolar- Espai Migdia

L’escola ofereix un servei de menjador de 12.30 a 15.00h.

L’empresa TRESMES ECOACTIVA proposa una manera diferent d’entendre l’alimentació a l’hora del menjador:

• El 95% del producte és de proximitat i/o ecològic (verdures, fruita, llegums, cereals, làctics, etc.).
  • El 95% del peix és fresc.
  • Les carns i el pollastre són de granges de proximitat.
  • S’introdueix gradualment i de forma molt moderada productes de proteïna vegetal.
  • S’adeqüen els nostres menús a les al·lèrgies i intoleràncies.
  • S’elabora addicionalment menú ovolactovegetarià, vegetarià i vegà.
  • Compten amb un projecte educatiu i monitoratge enfocat als menjadors de proximitat, sostenibles i ecològics.
  • Màxima categoria en la classificació empresarial de la generalitat de Catalunya com empresa de menjadors escolars.

Tots els menús estan supervisats per una Dietista-Nutricionista. Els menús d’intoleràncies alimentaries (Celíacs, Lactosa, No ou, No peix, Proteïna de la llet etc.) són en un 95 % iguals al menú general.

MENÚS

ESMORZARS BERENARS JS

Si voleu tornar a escoltar a la Blanca Esteve parlar sobre els nous criteris alimentaris en la confecció dels menús escolars, us enllacem la xerrada que ens va oferir el passat mes de maig. Podeu veure-la clicant a sobre de la imatge.

La clau del seu funcionament és oferir un producte de qualitat, un servei personalitzat i buscar sempre l’excel·lència, sense renunciar als principis bàsics del projecte.

Aquí podeu consultar el calendari de festes i tallers

Els preus pel curs 2023-24 són els següents:

MENÚ INFANTS HABITUALS 6.85€
MENÚ INFANTS EVENTUALS 7.50€

*Es considera habituals de 3 a 5 dies a la setmana.