Celebració del Consell Escolar de Centre

La passada setmana es va celebrar un nou Consell Escolar.

Al setembre els diferents representants es van haver de reunir per poder aprovar el PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE en el marc de la Pandèmia.

En aquesta ocasió, el dimecres dia 13 d’octubre es va presentar i aprovar la Programació General Anual i es van presentar les novetats d’aquest curs. Moltes d’elles marcades per un moderat inici de tornada a la normalitat amb el compliment de les mesures i reprenent la participació de les famílies i de tota la comunitat educativa en les activitats de l’escola.

Us presentem la següent infografia on es detallen els punts tractats a l’ordre del dia: