Una aventura molt petita

El passat dijous 21 d’octubre l’alumnat de 5è de l’escola va anar a Catalunya en Miniatura (Baix Llobregat) d’excursió.

Vam realitzar 4 activitats diferents. Una gimcana sobre les comarques de Catalunya en què havíem de voltar pel parc per descobrir diferents números i obrir les caixes. Un cop obertes, trobàvem comarques que havíem de posar al mapa gegant de Catalunya.

També vam visitar un maquetista (José) del parc, que ens va explicar com fer-les, dissenyar-les, els materials que utilitzaven, els motlles per duplicar, les escales per fer-ho més petit o més gran, decorar-les…

Vam pujar al tren que donava la volta per Catalunya en miniatura. Va ser un recorregut divertit per poder fer-te la idea de com és el parc.

Tot seguit va començar a ploure una mica i vam anar a dinar. Després vam voltar lliurement pel parc amb qui vam voler. Vam poder visitar els monuments que més ens interessaven (Camp Nou, Sagrada Família, Porxada, aeroport de Barcelona, Ajuntament de Sitges, Port de Barcelona, Montserrat…).

Per últim, valorem molt positivament aquesta sortida ja que hem pogut aprendre el projecte d’aquest trimestre d’una altra manera.