PROJECTE RETOTECH Fundación Endesa

El divendres passat vam rebre una gran notícia, la nostra escola havia estat seleccionada com a escola participant de Catalunya per participar a la VII edició dels premis #RetoTech.

RetoTech és una iniciativa de @fundacionendesa que vol contribuir i impulsar projectes educatius innovadors que transformin la formació dels infants i joves.

Després de l’alegria que ens va produir la notícia ja ens hem posat a treballar per poder gaudir al màxim d’aquesta oportunitat. El projecte promou alhora, la formació dels docents amb sessions d’acompanyament al llarg del projecte. Alhora, contempla la dotació de material de programació i robòtica que caldrà implementar i fer ús en la materialització del projecte final.

Avui mateix, hem rebut els kits de robòtica Arduino i en breu rebrem una impressora 3D. Aquests seran part del projecte educatiu d’innovació que treballaran els nostres alumnes!!! Som-hi!!!
#retotechfundaciónendesa
#retotech2021