INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (18-03-2020)

Benvolguts/des,

Continuem en estat d’alarma i cada dia als mitjans informatius van apareixent notícies que estem segurs aneu seguint. Malgrat tot, procurarem tenir-vos informats amb periodicitat ens aquells punts que creiem  poden ser del vostre interès.

– Queden suspesos els terminis administratius (s’ajorna la preinscripció escolar «sine die» així com les proves acadèmiques). Us enviarem informació tan aviat com ens arribi el procediment a seguir i les dates.

–  Les targetes moneder per a l’alumnat beneficiari de beques de menjador es començaran a distribuir a finals de setmana mitjançant els Ajuntaments i els consells comarcals. Ja sereu informats quan tot estigui a punt.

– S’ajornarà també la festa de Sant Jordi a l’escola. Procurarem fer les activitats programades quan tornem a la normalitat.

– Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes a més de les tasques que cada tutor/a va lliurar el dijous dia 12.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Ens plau fer-vos a mans aquest escrit alhora que desitgem que estigueu bé i que puguem tornar a la normalitat el més aviat possible.

Cordialment,

La direcció

AQUESTA INFORMACIÓ S’ANIRÀ ACTUALITZANT A LA WEB DE L’ESCOLA.

Actualització anterior 17-3-20

Altres correus que ens han arribat i que poden ser del vostre interès,

– Correu electrònic   ajuda@paeria.cat    per oferir-se voluntari o demanar ajuda (anar a comprar…)

– Telèfon 683 64 40 39  (matins paeria)