INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (22-04-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom!

Desitgem en primer lloc que tots i totes us trobeu bé.

Com us vam dir la setmana passada , el dijous 23 d’abril celebrarem Sant Jordi i malgrat que a l’escola no hi podrem ser per fer el teatre, l’intercanvi de llibres, els concursos…. ho celebrarem de manera diferent a partir de la proposta d’activitats que us vam fer. La veritat és que estem molt satisfets/es de la vostra participació i esperem que us agradi l’exposició  que estem preparant i que podreu veure demà a la pàgina web de l’escola.

Recordem també que avui dia 22 d’abril és el dia de la terra o «Earth Day». Podem aprofitar per repassar aquells gestos que fem cada dia per ser una mica més respectuosos amb la natura (reciclar, reutilitzar, reduir, menys plàstics i menys envasos, consumir productes de proximitat, caminar, més bicicleta ….). Segur que entre tots/es podem fer un món millor!

QUE PASSEU UNA MOLT BONA DIADA DE SANT JORDI!!!Cordialment,

La direcció

*Al Twitter teniu un espai on podeu participar per compartir i recomanar el llibre que més us agradi amb l’etiqueta – #SantJordiGodas2020 !

– Recomanem llegir aquest full (es passa per correu i es penja a la web de l’escola) ja que és aquí on anirem informant sobre les novetats que vagin sorgint. També us aconsellem consultar  la web de l’AMPA on trobareu temes del vostre interès.

_______Altres adreces per consultar ____________________________________________

– Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Actualització anterior 20-4-20