INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (03-04-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom!

Avui és divendres  i us hem posat unes darreres activitats lúdiques per a què les pugueu fer durant aquests dies de vacances.  Les trobareu als blocs (EI, CI, 3r) o aules virtuals (4t,5è i 6è) tot i esperant   que us agradin.

Ens agradaria recordar que:

– El dimarts dia 14 d’abril començaran les trucades-tutoria per part de les tutors/es per parlar del vostre fill/a. També aquell dia us passarem els correus per a què pugueu plantejar els vostres dubtes i coordinar de manera personalitzada les actuacions escola-família durant el tercer trimestre.

– Si us plau, no envieu més correus amb fotografies al correu de l’escola ja que aquest està saturat i no té aquesta finalitat. Les fotos s’havien d’enviar al Twitter, com hem anat dient cada dia, i ahir dijous es va acabar el termini.

– La participació ha estat molt alta i esperem fer un muntatge ben interessant que penjarem la setmana vinent.

I sense cap més assumpte, el claustre de mestres us desitja una molt bona Setmana Santa tot i esperant que la salut us acompanyi.

Cordialment,

La direcció

_______Altres adreces interessants____________________________________________

– Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Actualització anterior 2-4-20