EXCEL·LENT PAPER DEL GODÀS EN LA 12a. EDICIÓ DE LA FIRST LEGO LEAGUE.

L’equip de sisè de l’escola Frederic Godàs “Electrotechnics” guanya el segon premi atorgat als VALORS del projecte presentat en la competició de la 12a. First Lego League celebrada el passat dissabte dia 25 de febrer a la UdL amb el seu treball d’investigació “Fem l’escola més sostenible”.

L’Escola Frederic Godàs va presentar dos equip d’alumnes de CM, “Legodàs”, i un equip d’alumnes de CS, “Electrotechnics” amb sengles projectes interessants sobre l’ús de les energies renovables i la utilització de plaques solars. L’alumnat acompanyat pel seu professorat va exposar el treball a la UdL  demostrant molta destresa i sobretot una motivació desbordant.

Els tres grups van rebre felicitacions de part del jurat amb distinció a la programació i el treball en equip a l’alumnat de 4t amb els seus projectes d’investigació “La casa verda” i “La llavor del canvi” i l’alumnat de 6è va ser obsequiat amb el segon premi als valors First Lego League.

Tothom va marxar cap a casa satisfet de la feina ben feta amb ganes de continuar treballant a l’Aula Maker de l’escola i amb el propòsit de l’any vinent fer-ho encara millor, si és possible.

ENDAVANT GODÀS!