BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 62 – NOVEMBRE 2022.

Després de dos anys de pandèmia sense poder gaudir de les festes tradicionals tots junts, el pati de l’escola es va omplir de nens i nenes ballant danses tradicionals per celebrar la castanyada i deixar enrere el mes d’octubre. Comença el mes de novembre a l’espera de l’arribada de l’autèntica tardor i amb ganes de poder celebrar la diada de la música de Santa Cecília i la Setmana de la Ciència.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:
  • P4 participarà d’un taller de llum negra.
  • P5 farà una sortida als Camps Elisis per tal de poder gaudir de la tardor.
  • 1r participarà a l’activitat d’Eduacció Viària a càrrec de la Guàrdia Urbana de Lleida.
  • 4t rebrà una xerrada d’Unió de Pagesos sobre el malbaratament alimentari.
  • 5è continuarà amb les sessions d’educació viària amb la Guàrdia Urbana i farà un taller sobre les addiccions a la tecnologia.
  • 6è farà un taller per desenvolupar les habilitats socials.
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!