INTERCANVI AMB LA UNIVERSITAT DEL PAÍS BASC I CONCERTS DE SANTA CECÍLIA.

El divendres 17 de novembre la Vicedegana de Pràcticum i TFG, Itziar Iriondo, i una professora del Departament de Didàctica de la Llengua anglesa, Miren Itziar Elorza, de la Facultat d’Educació, Filosofia i Antropologia de la Universitat del País Basc a Donosti, van visitar la FEPTS de la UdL. Durant la seva estada a Lleida van venir a conèixer el treball realitzat entorn el pràcticum dels Graus d’Educació Infantil i Primària en el que participem activament des de l’Escola Frederic Godàs. Va ser una bona oportunitat per intercanviar impressions sobre la tasca dels docents i, en especial, de la funció formadora del professorat que s’exerceix des de les escoles.

La visita a les aules i la posterior trobada d’intercanvi entre professorat universitari, mestres de l’escola i aprenents del grau de mestre que realitzen el pràcticum al nostre centre va ser molt enriquidora per totes les parts i van deixar palesa la interessant tasca que es duu a terme en el practicum dual.

Pocs dies després, la nostra escola es va omplir de música com és tradicional en la diada de Santa Cecília. Les mestres de música van preparar diferents actuacions musicals grupals per part de cadascuna de les classes. A més a més, un nombrós grup d’alumnat que cursen estudis musicals, i alguns mestres i altres convidats, van delectar-nos amb interpretacions ben diverses d’un variat repertori musical.