FELICITATS AL JORDI FERNÀNDEZ. ENTRENADOR NBA AMB ARRELS A L’ESCOLA ESPORTIVA DEL GODÀS.

Jordi Fernández, és el primer esportista del nostre país que s’ha convertit en entrenador de la NBA.

A més d’estar actualment entrenant equips d’elit com els Sacramento Kings de Califòrnia també havia jugat en equips de casa nostra i havia entrenat als nostres alumnes de l’Escola Esportiva del Frederic Godàs, concretament durant el curs 2006-2007.

Felicitem al Jordi per haver arribat a ser conegut i reconegut internacionalment per la seva tasca professional i ens sentim orgullosos d’haver tingut la sort que hagués estat entrenant als nostres nens i nenes. Des de l’escola li enviem el nostre agraïment i el nostre desig que pugui assessorar i guiar jugadors de prestigi dins del món del bàsquet, esport que el Frederic Godàs continua impulsant des dels seus inicis i on es treballen valors que difícilment es podrien treballar en altres disciplines.