Colors del món: ITÀLIA

Hola, famílies!

Us han parlat els vostres nens i nenes de pistes de colors? Esteu intrigats?, encuriosits?… Nosaltres també vam estar uns dies ben pensatius! Ara us expliquem tota la vivència!

Tot va començar fa uns dies, a la tarda, ens vam trobar mooooooltes imatges penjades per les parets de l’escola, imatges diferents amb diferents colors. La primera pregunta que van fer els nens/es va ser QUÈ ÉS?, i a continuació, QUI HA PENJAT LES IMATGES?, SÓN PISTES?…

Doncs ben intrigats, vam anar pensant, vam visitar l’escola i a través d’una conversa, vam anar fent hipòtesis, què podia ser i quins tema podríem triar per treballar aquest 2n trimestre? Una cosa ens va portar a l’altre, ens vam reunir les dues classes de P5 i pensant en la festa de carnestoltes que s’aproxima i buscant a quins països celebren molt aquest esdeveniment, vam pensar en els colors de les festes del món i en ITÀLIA concretament.

Doncs, decidit! Aquest trimestre descobrirem moltes coses sobre ITÀLIA 🇮🇹

Hem començat a recollir allò que sabem del tema i a pensar quines coses volem descobrir d’aquest país. Interessant oi? Doncs ei famílies si teniu imatges, contes, informació, vídeos … Que ens puguin ser d’ajuda ens anirà molt bé que els nens i nenes ho portin a l’escola i ens expliquin als seus companys/es la informació.

Comencem doncs? Som-hi!!!