COLÒNIES A CAMBRILS

Hola famílies,

Ahir i avui hem gaudit d’unes colònies a la casa de la Marinada a Cambrils.

Hem fet dues activitats molt divertides:

• Viatge en vaixell. Hem fet un recorregut en vaixel i descoberta del port de Cambrils. En aquesta activitat hem descobert les parts del vaixell i l’equip de monitors ens ha posat música i cançons. Dins d’aquesta activitat també coneixerem les parts del port.
  • Escola de pirates. En una de les platges més famoses pels pirates, explicarem una història sobre un pirata. A partir d’aquí, i caracteritzats per l’ocasió, farem diferents proves per arribar a ser uns bons pirates i així acosenguir trobar el tresor.
  • JOC DE NIT AMB LLANTERNES. A l’escola vam llegir una carta de l’avi Miquel. Quan ha arribat la nit hem fet un joc que ens ha portat a conèixer l’avi Miquel.

Ens ho hem passat molt bé i ens emportem tots/es molt bon record. Aquí us deixem unes imatges d’aquests moments viscuts!

La Marinada | ACCAC