Cançons de tardor

Hola famílies,

Ja fa unes setmanes vam conèixer a la papallona, que sempre, sempre acompanya a l’Alícia a les estones de música. A la papallona li agrada tot allò que estigui relacionat amb la música: cantar cançons, ballar danses, escoltar audicions, conèixer músics i compositors, tocar instruments, etc i és molt, molt amiga del rei del silenci.  Juntament amb l’Alícia cada setmana ens endinsa en el màgic món de la música.

Si ens voleu veure cliqueu damunt de les imatges i si voleu escoltar algunes de les cançons i danses que hem treballat cliqueu damunt del nom.

L’ESQUIROL

L’EXCURSIÓ DELS CARGOLS