Una cosa caiguda del cel!

Famílies!

Avui, a l’escola, hem tingut una visita molt “espacial”!  Alguns nens i nenes ens han explicat que ahir a la nit ja havien sentit algun soroll una mica estrany… Altres l’hem sentit avui al matí, i és clar, com que no sabíem què era hem hagut de sortir a fora al pati a investigar!! Quan hem sortit, hem trobat una caixa!!! Ostres!!! Havia caigut del cel!! Primer ens l’hem mirat i no gosàvem tocar-la!!! Alguns valents i valentes, al final, han decidit apropar-s’hi i tocar-la!! Ai!!! Es movia!!! Sí, sí!!! I sabeu què hi havia a dins? Uns Biribiris!!! Ens han explicat que la seva nau s’havia espatllat i que no sabien on eren. Ens han explicat que ells venien de la lluna i que necessitaven que els ajudéssim a tornar-hi!! Estàvem tan emocionats, que els hi hem promès que aprendríem moltes coses del sistema solar, dels planetes… per poder-los ajudar, construir un nou coet i així, poder tornar a la lluna! Famílies, se’ns gira feina!!!

Si voleu veure l’arribada d’aquests personatges, cliqueu en Biribiri i podreu veure un petit vídeo. Al final del mateix, podreu escoltar la cançó que en Biribiri ens ha ensenyat!!!

El peluix Biri Biri - La botiga TV3