SORTIDA AL BOSC DE L’ILLA

Booon divendres famílies!!

Avui ha estat el darrer dia de la Setmana Cultural.

Al matí hem fet una sortida tota l’escola, tot i que després ens hem dividit per cicles. Els alumnes del cicle inicial hem sortit de l’escola a peu en direcció a Santpedor, i hem anat fins al Bosc de l’Illa. Aquí és on hem fet parada i hem tingut una estoneta per esmorzar i per gaudir dels jocs que hem volgut a l’aire lliure. Aquest sol primaveral ens ha fet passar una estoneta ben agradable, i ja oloràvem les vacances que arriben demà!

A la tarda hem pogut gaudir de joc lliure al pati, amb una petita sorpresa introductòria que ens ha fet molta il·lusió! Hem pogut escoltar l’himne de l’escola!!

Bé, amb això ens acomiadem del segon trimestre. Aquí a sota trobareu tot el recull de fotos d’aquests dies tan diferents i divertits, perquè pugueu veure lo molt que hem gaudit.

Bones vacances de Setmana Santa!!

FOTOGRAFIES DE LA SETMANA CULTURAL!