LA FIONA ENS HA PORTAT UN CONTE!

Hola famílies,

Els nens i les nenes de P-4 ja hem tornat a començar l’escola. Aquesta setmana ja hem tingut una sorpresa que ens ha fet molta il.lusió. Sabeu qui ha vingut a visistar-nos? LA DRAGONA FIONA. Ens ha portat un conte que  es diu “El monstre de colors va a l’escola”. Aquest conte ens explica que el Monstre de Colors està una mica nerviós. Avui comença l’escola i no té ni idea de què és. No pateixis, Monstre! Una nova aventura i molts amics t’hi esperen!

A partir del conte hem parlat entre tots/es de com ens sentim aquests primers dies de tornar a l’escola, alguns estan molt alegres, altres se senten una mica tristos, uns molt contents, uns altres molt enfadats… Hem explicat que això ens passa a tots/es i també hem vist que el Monstre de Colors també li passa! Avui que ja portem uns dies ja estem tots més contents! Ens ho passarem molt bé tots junts!

Resultat d'imatges de el monstre de colors va a l'escola