COLÒNIES MAS GORGOLL!

Hola famílies,

Les colònies de tercer a Mas Gorgoll (Palamós) han estat divertides i enriquidores. Hem compartit junts tres dies on ens hem conegut més, hem rigut, ens hem enyorat, hem compartit, ….

Quan vam arribar vam conèixer la casa i els nostres monitors Penji i Tuma, vam jugar al bosc i vam fer una gimcana d’activitats: Espill (Animals 3D), toca toca, tir amb arc i xarxa tròfica. Vam ajudar al Pirata a trobar els objectes que havia perdut per aconseguir unes recompenses, i vam acabar el dia amb un joc de nit.

El segon dia vam anar a la platja pel matí i vàrem aprendre: els minerals de la sorra, les temperatures de la sorra i el mar, mesurar el vent, què és un espigó,… A la tarda vam visitar el port, el museu de la pesca, ens van explicar les parts d’un vaixell i el mercat de peix. A la nit, els pirates ens van venir a recollir amb una batucada, i ens vam fer màgia amb l’aigua que al final tenia color, i cap al sopar pirata ens van portar. El dia el vam acabar amb una gran festa disco.

L’últim dia hem anat a la platja a fer castells, a jugar amb la sorra, … i després de dinar cap a casona.

Han estat unes colònies super guais!

Cliqueu el dibuix per veure les fotos i vídeos