Treballem l’alimentació!

Durant aquest segon trimestre, els alumnes de 4t, ens hem endinsat en el treball de l’alimentació partint del nom de la classe que vam triar a l’inici de curs. Quan vam començar al mes setembre ja vam estar parlant dels plats típics de la nostra cuina, la mediterrània. Així doncs, ja vam anar pensant en el nom del plat que ens agradaria que ens representés durant tot aquest curs.

A través del nostre plat escollit, hem començat a parlar de l’energia que necessita el nostre cos per a un bon funcionament. Així doncs, hem començat a treballar la piràmide dels aliments, formada pels 5 gran grups que anirem estudiant, quins aliments en formen part i quantes racions diàries són les adequades.

També, analitzarem les etiquetes de productes que consumim habitualment per observar-ne les característiques: ingredients, pes, conservants, mètode de conservació, origen,…amb l’objectiu de valorar la qualitat del productes de proximitat vers als industrials i encetar un debat dels avantatges i inconvenients del consum d’aquests aliments. De moment, estem molt engrescats i engrescades d’encetar aquest nou projecte interdisciplinari.

Cliqueu a la imatge