PRIMER DIA D’ESCOLA

Avui hem donat la benvinguda al curs 2023-2024 i els alumnes de cinquè hem arribat amb molta energia. Primer ens hem reunit tots al pati de l’escola i la nova directora, l’Anna Vilarmau, ens ha fet un petit discurs i després hem cantat tot junts l’himne de l’escola.

Posteriorment, tots els nens i nenes de cinquè hem anat a la pista per tal de fer una dinàmica i conèixer quina seria la nostra nova classe i les noves tutores. En petits grups havíem de buscar el nostre nom a una sopa de lletres i desxifrar a quina classe anàvem.

Finalment, ja hem pujat a la classe, ens hem presentat, hem col·locat tot el material al seu lloc (tots i totes anàvem molt carregades!), hem apuntat coses a la nova agenda i moltes altres coses més.