PLA DE TREBALL 9: PINTEM LA MÚSICA! I… FINS AVIAT!

NENS I NENES!!!!!

El curs ja s’acaba i vindreu a recollir l’àlbum dels treballs, recordeu que ens vam inspirar en una de les obres de l’artista QUIM MOYA? A partir d’una fotografia de la vostra cara, vau fer-hi una aiguada de color.

Ens faltava posar-hi un toc de màgia. Quan ho hàgiu recollit de l’escola, animeu-vos a ACABAR-HO! Us explico com ho podeu fer:

1. Agafeu cola de barra i en alguna de les parts de la cara o bé dels cabells la hi posem.
  2. A sobre d’aquesta cola tirem una mica de purpurina, per tal que quan s’assequi quedi enganxada.                                       Uauuu, ja m’ho imagino…! Quins artistassos que esteu fets!

happy smiley face GIF by NICOLE DONUT

Shaun The Sheep Movie Ok GIF Ara toca recopilar totes les obres que heu creat i ja sabeu que les guardem totes a dins d’una carpeta. No l’hem poguda decorar i, per tant, ens hem d’arremangar i fer una portada ben xula per al nostre àlbum! Veureu que a partir del joc farem una creació lliure.

Amb aquest repte, us proposo experimentar amb dos llenguatges artístics: LA PLÀSTICA i LA MÚSICA.

Es tracta d’expressar a través de la línia, el gest i el dibuix, allò que ens suggereixen els sons i les melodies. Escoltarem una música, ens fixarem en el ritme, la intensitat i la durada dels sons. Farem línies, grafies i gargots, deixant-nos portar pel gest de les nostres mans.

ATENCIÓ!! LA MÚSICA QUE US PROPOSO ÉS LA SEGÜENT: https://www.youtube.com/watch?v=dmLwi0FojjA

PODEU ESCOLTAR-LA TOTA I REPRESENTAR-NE UN FRAGMENT.

ARA BÉ… SI EN PREFERIU UNA ALTRA QUE CONEGUEU O QUE HÀGIU TREBALLAT, ALHORA QUE US INSPIRI I QUE US AGRADI… ENDAVANT! AIXÒ SÍ… FEU-ME-LA SABER!

Es tracta de fer art gestual i que quedi plasmat en el paper: gargots, línies, lletres, números, paraules i signes, amb retoladors de colors i sobre un fons pintat amb aquarel·les.

EP! AMB ELS ULLS TANCATS, QUAN US DEIXEU PORTAR PER LA MÚSICA I FEU ELS TRAÇOS! APA, SOM-HI…! (TINGUEU ELS RETOLADORS QUE VOLEU FER SERVIR PREPARATS!)

VOLEU VEURE’N ALGUN EXEMPLE?

De l’artista plàstic contemporani TWOMBLY s’ha dit que “amb la línia ha estat capaç de dir gairebé tot allò que un pintor voldria dir”.

Mireu alguna de les seves obres amb les quals ha fet servir un llenguatge basat en una abstracció gestual, poètica i que recorda els senyals i els graffiti que habitualment trobem en els murs de les grans ciutats.

Espero les vostres creacions amb el vostre nom i el curs/grup a: teresa@escolaflama.cat

I… ABANS NO MARXEU… DEIXEU-ME DIR-VOS QUE…

… DURANT AQUESTS MESOS QUE NO ENS HEM VIST, REBRE LES VOSTRES CREACIONS, ELS VOSTRES MISSATGES, LLEGIR-VOS… M’HA FET POSSIBLE IMAGINAR-VOS I SENTIR-VOS MÉS A PROP. AIXÒ M’HA DONAT FORÇA PER CONTINUAR ENDAVANT!

… DESITJO QUE, A PARTIR D’ARA, PRENEU L’ESTIU COM UNA OPORTUNITAT DE RECOMENÇAR, DE DEIXAR EL CONFINAMENT OBLIGAT I SENSE HAVER POGUT VENIR A L’ESCOLA ENRERE, DE SOMRIURE AMB L’ALEGRIA DE LES VACANCES, LA FAMÍLIA, POTSER UNA MICA DE PLATJA, DE MUNTANYA… PERÒ CUIDEU-VOS I SIGUEU MOLT FELIÇOS.

… ESPERO QUE AL SETEMBRE ENS PUGUEM RETROBAR. QUE PUGUEM CONTINUAR APRENENT JUNTS I QUE PUGUEM COMPARTIR LES IL·LUSIONS, ELS GESTOS, LES PARAULES… MIRAR-NOS ALS ULLS.

MOLTS PETONS I ABRAÇADES MOLT FORTES!!