Ja tenim NOMS DE CLASSE!

Hola famílies,

Suposo que els vostres fills i filles ja us van venir ahir ben emocionats explicant-vos tot el tema del monogràfic d’aquest curs 22/23. A partir de 3 propostes que vam parlar i dialogar, la proposta més escollida per totes i tots els alumnes de l’escola va ser el títol de “Flamaxefs”. Així doncs, una vegada,  vàrem tenir el nom del monogràfic, l’alumnat de cada classe va proposar diferents noms de plats de la cuina catalana. Després, vam fer una llista de les propostes que els nens i nenes van dir i vam realitzar les respectives votacions.  Aquesta conversa va ser molt productiva ja que ens va permetre’ns conèixer-nos una mica més, els nostres gustos, respectar les opinions dels nostres companys/es, conèixer més sobre la cuina mediterrània,… Així doncs,  els noms de classe més votats van ser els següents:

4t A: Escudella de la iaia

4t B: Truita de camagrocs