Excursió al Pla del Penedès, a les Trementinaires!

Avui hem pogut gaudir d’una excursió molt interessant que hem realitzat l’alumnat de 4t. Ens han donat un test que hem hagut de decorar amb pintura. Un cop decorat el test, els nens i nenes han fet de pagesos i pageses, ja que hem conegut l’hort i les diferents feines que s’hi fan. Igualment també hem conegut  els galls típics del Penedès, les seves cries i la seva alimentació.  Aquesta activitat ens servirà per poder plantar de nou a l’hort de l’escola i poder recollir novament abans d’acabar el curs. Per tant, hem pogut conèixer i experimentar les diferents feines a l’hort, que moltes ja les coneixíem, però ho hem pogut veure en un altre espai i passar una estona agradable en un entorn natural amb companys, mestres i monitors.