Comencem la setmana amb sorpreses!

Hem començat el desembre i a l’escola es comença a viure el nadal! A principis de mes vam començar el calendari d’advent que ens fa descobrir un desig nou cada dia, escoltem i cantem cançons nadalenques, preparem alguna sorpreseta per casa… Però, el que no sabíem era que avui la sorpresa ens la trobaríem nosaltres! Només arribar a l’escola hem trobat aquell personatge que ens ve a veure cada any per aquestes èpoques i que, sobretot, als més petits, ens fa una mica de respecte. És molt gran i té molts ulls! Tot ho vigila! Sí, és el Fumera!!!! Així, doncs, ara sí que ens toca ser bon minyons!!! De fet, sempre ho som!

Però, pares, a part del Fumera avui també ha arribat a l’escola el Tió! Mort de fred, desprès de caminar durant dies per la muntanya! Ens ha escrit una carta i ens ha dit que ens havíem fet molts grans! I tant, té raó! Ara, ja gairebé tots tenim 4 anys i estem molt grans!!!

Així doncs, famílies, de la mà d’en Fumera i el tió, la màgia del nadal ja ha començat a arribar a l’escola!