COLÒNIES EMPÚRIES

Ja hem anat de colònies! El 25, 26 i 27 d’octubre els nens i nenes de 5è vam passar dues nits a l’alberg de l’Escala. Ens ho vam passar d’allò més bé i ens va fer un temps magnífic.

El primer dia, l’autocar ens va deixar a l’Estartit i allà vam pujar al Nautilus, un vaixell de visió submarina amb el qual ens vam acostar a les Illes Medes i vam poder veure molts peixos diferents. A la tarda vam anar als Aiguamolls de l’Empordà. Tots els animals i plantes que anàvem veient els apuntàvem al nostre diari de camp. A la nit també vam fer jocs a la platja.

El segon dia, vam anar caminant fins a Sant Martí d’Empúries. Pel camí ens van explicar la importància de la conservació de les dunes a les platges. Un cop vam arribar al poble, els monitors ens tenien preparada una gimcana molt xula. A la tarda vam fer una altra gimcana pel poble de l’Escala, en grup vam descobrir els seus secrets. I a la nit discoteca!

L’últim dia, vam visitar les ruïnes d’Empúries, aquestes estaven a dos minuts a peu de l’alberg. Allà ens van explicar moltes coses sobre els Grecs i Romans que van viure a les nostres terres fa més de 2.000 anys.